Dålig UPD

Hejj alla!^^
SR men jag har fårr pluggat såå jävla mycket!!Matte,so,no och öhh något mer^^
Men jag har ju lite vidiosarsen förra veckan!YÄÄYY
Men i dag så gick jag till skolan och ingen var där??WTF!Jag va me nemo och malek?Hahah humor:P
Fast malek var irriterande han höll på hela tiden
"Det är pinsamt för mej att gå här när ni två är i hop"
"Se ni passar"
Asså jag årkar inte bry mej men han sa att han hade tråkit-.-**
Men aa vi hade So i en kvart sen fick vi en läxa föratt vi inte hade läxförhör???!
Sen gick vi till turken och jag gick utan jacka..inte smart!Men på So:n så sa vår So lärare
För att jag är bäst ,då sa någon kille
"NEjj Hon är bäst!!"*pekade på mej*
Så jag var glad yeess í know i´m awesome!!
Sen så skulle jag ha väntat att gå tills efter gympan(skulle till madde och fixa håret)
Men jag gick innan och lämnade lilla nemo och malek haha
hihi wää
och i dag ska jag vara ducktig och se harry potter ...yäy
BTW mellbin
"jag älskar dej brorsan!-Jag vet"



aa?WTF
öhh mellbin gör...öhh aa
lägger upp vidiosar sen + mer bilder puss puss
//baby C /L.J

Kommentarer
Postat av: Mr C

Jag tror jag handlar dammsugare på sista bilden o:

2009-12-05 @ 20:50:26
URL: http://cucumbercrew.blogg.se/
Postat av: mrs C

och jag blir typ totaldissad på bilderna

2009-12-08 @ 07:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0