Hallaa

SUUUU!
BTw
nej ingen dissning mrs c det var bara att på varje bild så satt du och tog foto på dig sj xD

Aja i dag äre onsdag??Och i morron är det torsdag-.- uchh och fy!
Men efter skolan ska jag gå  snabbt te Jenny och fixa naglarna:D
I morron har vi ävern matte prov på typ prosent-.-*Och på engelskan ;D
På lördag ska vi (Jag,mrs c och mr c) dra til stan och köpa sakerxD
Och jag ska sova hos mr c  på lördag också yääyy
i dag var i alla fall dagen tråkigg...jag och mr c har kommit på att mjölk suger och btw alla tottallt dissade mej på bof inte mrs c men sen gick hon också och jag och nemo satt kvar med massa läskiga människorxD
Nu ska jag ladda ner massa skit till min dator för att den tog bort allt som fans i morse så nu har jag inställningar från 2005....
inte kul!!
puss baby c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0