JUllov ffs!

Helluu sry men ingen har väll haft tid att skriva??Inte så mycket har hänt,jag sov hos mr c i lördags^^FUNNY!
fråga inte vad fan vi gjorde!!!:P
I morron är det sisst dagen i friking skolan!!!!!!!!OMG VAD SKÖNT
men måste bara säga vad som hände i dag!
1: jag missa No provet försov mej och vi var typ in plogade i hemmet-.-*
I dag så skulle alla bildochform saker på någonsak i stan och jag går till snäckan och möter alla sen väntar vi på donken på att klockan ska rulla fram,sen när vi möter rästen av bOf sakerna säger Pa att vi inte ska in eftersom att vi inte kmr komma hem då(det var snöstorm och tåg och bussar var instälda!)
Aha..sen gick vi runt lite och blabla bla sen fick mr c och smandy och snälla jag vänta på deras buss i typ 40 min!ISKALLLLTTTT!
Sen har jag varit och köpt hårfärg och julklappar och jag har bakat lussebullar^^
I morron så får vi se när min buss kmr komma??Imorron också i skolan har dom någon dansuppvisning och vi ska ha någon tävling?TYp vem som har mest julstämning??
Vi ska ha julmust ljus sarvetter glas tomteluvor ,muffins ,lussebullar och öhh en duk?^^
sen drar jag,mr c ,mrs c och smandy in till heron och äter middag
hahah min brorsa har fördomar om mej?
Jag*
-Fan hon e ju ihop med någon då kan hon inte hångla me ***
Bror*
-som om inte du har gjort det!!!!
................................................
WTF
//baby C

Kommentarer
Postat av: Anonym

re: eftersom du inte har någon dropdown meny nu för tillfället kan jag inte heller förstå vad du syftar på för fel. sätt tillbaka den så kan jag se vad felet är.

& grymt roligt att du gillar bloggen!

2009-12-22 @ 13:31:52
URL: http://tigeryouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0